ارسال sms اس ام اس رایگان از اینترنت کاملا فارسی

ارسال sms اس ام اس رایگان از اینترنت کاملا فارسی و ایرانی

درود عزیزانم.احوال شما؟
 خوب بعد از مدتی تصمیم گرفتم این قضیه ارسال اس ام اس رایگان را که گاها دیدید واستون فرستادم و شمارش عجیب بوده و فکر کردید جایی را هک کردم بگم و رازش را فاش کنم.


خیلی از افراد دوست، فامیل،اشنا، غریبه و... ازم خواستند بگم که چطور اس ام اس میدم. من هم گفتم بعدا خواهم گفت و به قولم الان عمل میکنم و میگم...


در این مطلب راز ارسال اس ام اس رایگان را خواهم گفت و شما نیز خواهید فهمید که نه هک بوده است نه چیز پیچیده ی دیگری. خیلی اسان است.


نام تبیان را حتما شنیده اید؟! درسته از طریق سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان این امکان به راحتی هرچه تمام وجود دارد که همینجا از تبیان هم قدردانی میکنم.


برای اینکه بتوانید از طریق این سایت اس ام اس ارسال کنید باید ابتدا در سایت عضو شوید سپس با ارسال مدارک (اسکن شناسنامه و عکس) به عضویت نهایی دربیایید.
(در مورد عضویت خود تبیان بهتر توضیح داده است که خیلی راحت میتوانید از داخل پنل تصویر اسکن شده را ارسال کنید. راحتر از انچه که فکر میکنید، است)

برای ارسال اس ام اس بعد از انکه عضو نهایی شدید -مثل من- به دو روش می توانید اس ام اس ارسال کنید که روش اول اس ام اس به ازای امتیاز در سایت هست که همین منظور ماست و روش دوم به ازای پرداخت اعتبار که روش دوم را نمیتوان گفت رایگان.

و اما روش اول و امتیاز. تبیان به ازای هر sms امتیازی از شما کسر میکند که در ابتدا یک امتیاز بود و جدیدا دو امتیاز شده است.

حالا لابد میگویید امتیازی هم به درد نمیخورد و به قول معروف کی میره این همه راه رو... و یا میگویید ای بابا همچین گفته رایگان.

ولی باید بدانید که کسب امتیاز از تبیان بسیار راحت است -پس من چطوری استفاده میکنم؟! - که روش های کسب ان را خود تبیان مفصل توضیح داده است ولی بنده نیز بخاطر با ارزش شدن این مطلب بهترین روش را بر اساس تجربه بیان میکنم که مطلب جامعی باشد.

کسب امتیاز از مطالب روزانه تبیان بهترین روش است. تبیان روزانه مطالب بسیاری را در پایگاه قرار میدهد که در انتهای آن یک سوال چهار گزینه ای مطرح شده است که با پاسخ دادن درست به ان درجا یک امتیاز به شما تعلق میگیرد.

این سوالات بسیار اسان است بطوری که در گوگل اگر سرچ کنید "پاسخ سوالات تبیان" پاسخ گزینه ها را خیلی راحت خواهید دید ولی این کار توصیه نمیشود و کار درستی نیست.

اما سایتی را به شما معرفی میکنم که به بحث در مورد سوالات تبیان می پردازد و در نهایت با تفکر جمعی به پاسخ درست می رسند که شما میتوانید از آن استفاده کنید.

ادرس سایتی که به ان اشاره شد -البته وبلاگه-: www.tebyar.mihanblog.com (البته به همت سربازان گمنام ترفیل شد.)
ادرس سایت تبیان هم: www.tebyan.net

راه های خیلی زیادی برای ارسال sms رایگان وجود دارد که من بر اساس تجربه چندین ساله بهترین روش را همین روشی که خدمتتان عرض کردم معرفی میکنم که بسیار عملی هست و کسانی که برایشان همیشه از این طریق اس ام اس ارسال میکنم میدانند که من چه می گویم...
ارسال sms اس ام اس رایگان از اینترنت کاملا فارسی
به همین راحتی و سادگی. با تشکر مجدد از تبیان و دوستانی که با خواندن این مطلب غافلگیر شدند و گفتند چقدر مسخره یا چقدر جالب و یا بریم صفا و یا هرچیز دیگر که در نظرات می توانید اعلام کنید.

درست  است که ارسال اس ام اس به ازای امتیاز است ولی حقیقتا اسم ان را میتواند گذاشت اس ام اس رایگان. سیاست سایت نوغاب پسکوه
نیز همین می باشد. با استفاده از فراوانی آمار و سیاست های خاص می توان به سود از این بابت رسید که در حقیقت بازدیدکنندگان هیچ هزینه ای خرج نمی کنند و فقط حضورشان برای ما سرمایه می شود و در نتیجه خدمات رایگان بسیاری را می توان ارائه کرد که ان شاالله در آینده از سایت خودمان شاهد باشیم...
منبع: http://www.hazm.mihanblog.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد