برنامه Image Video Machine v4.0

تبدیل عکس ها به فایل های تصویری توسط Image Video Machine v4.0

 

یکی از روش های ساخت تصاویر کارتونی که به نقاشی متحرک معروف است کشیدن تصاویر به صورت نقاشی و یا عکس ، و کنار هم قرار دادن آن ها می باشد تا با نشان دادن سریع آن ها در هر مرحله گویا تصاویر حرکت می کنند. امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که وظیفه آن ساخت فیلم از فرمت های مختلف عکس می باشد. به عنوان مثال شما 100 عکس با فرمت JPG را انتخاب می کنید و نرم افزار آن ها را به یک فایل تصویری با فرمت avi و به صورت فیلم تبدیل می کند.

Image Video Machine نام این نرم افزار می باشد . این برنامه محصول شرکت نرم افزاری DanDanas می باشد که حیطه فعالیت این شرکت نرم افزاری ساخت وتولید نرم افزارهای MultiMedia و تبدیل کننده ها می باشد.

همچنین توسط این نرم افزار شما می توانید تصاویر متحرک به صورت عکس نیز بسازید. این برنامه عکس های مورد نظر ظما ره به صورت عکس های متحرک با فرمت GIF ذخیره سازی می کند.

از قابلیت های بسیار جالب این برنامه می توان به تبدیل فریم های یک فایل تصویری به عکس نیز اشاره کرد. در واقع این برنامه همان طور که یک عکس را به فیلم تبدیل می کند ، توانایی تبدیل یک فیلم به تعدادی عکس را نیز دارد. این نرم افزار از ویژگی های پیشرفته و متعددی برخوردار می باشد که از آن ها می توان به جدا سازی تصاویر و ذخیره سازی آن ها به صورت عکس نیز نام برد.

 

این برنامه از فرمت های عکس JPEG; . GIF; . PNG; . BMP; . PCX; . WMF; . EMF; . TIFF; . TGA; . RAS; . J2K جهت ساخت فایل های تصویری پشتیبانی می کند و همچنین می تواند تصاویر را در هر یک از فرمت های AVI (DivX, XviD, MS MPEG4, Uncompressed, Cinepak ) و MPEG (MPEG-1 and MPEG-2 Video) ,WMV  ذخیره سازی کند.

 

جزئیات کامل تر به زبان سایت سازنده ....

  دانلود کنید نسخه  4.0 را با حجم 18 مگابایت
  تصویری از محیط نرم افزار
  English Explanations

برای دریافت کرک اینجا را کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد