12 جمله باارزش از قرآن

حضرت علی (ع) هر روز سه بار به 12 جمله از قرآن توجه میکردند، پس ما هم هر روز سه بار به خود یادآور شویم که:  

1- از سلطنت و قدرت من همیشه هراسناک باش.  

2- هیچگاه نترس از آنکه روزیت فوت شود و به تو نرسد.  

3- انس نگیر با احدی مگر با من.  

4- بحق خودم من تورا دوست میدارم، تو هم مرا دوست بدار.  

5- از غضب من ایمن مباش.  

6- همه چیز را برای تو آفریدم و تورا برای خودم، از من مگریز.  

7- تو را خلق کردم از نطفه گندیده ، عاجز و نا توان نشدم، پس چگونه از روزی تو ، ناتوانم.  

8- دشمنی میکنی با من به جهت نفس خبیث، چرا با خواهش دلت دشمنی نمی کنی به جهت من.  

9- تو واجبات مرا به جای آور من رزق تو را می رسانم، اگر تخلف کنی در ادای واجباتم، من تخلف نمیکنم در رزق تو.  

10- همه کس تورا برای خودشان میخواهند، و من تورا برای خودت میخواهم.  

11- تو رزق فردا را نخواه، چنانچه من عمل فردا را نمیخواهم.  

12- اگر راضی شدی به قسمت من٬ آسوده و راحتی٬ و اگر راضی نشدی٬ متصل در دنیا سرگردانی و به آرزوی خود نمیرسی، مگر به آنچه قسمت توست و در نتیجه نزد من مورد مذمت و سرزنش خواهی بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد